اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار صنعت گیاهاخبار گل آراییاخبار مهمصنعت گلصنعت گیاهنمایشگاه

برپایی بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد

بوی گل به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدگفت: بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود

مهدی یعقوبی افزود: در این نمایشگاه، ۲۶۰ شرکت‌کننده از استان‌های خراسان رضوی، تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کرمان، اصفهان، یزد، شیراز و البرز حضور می‌یابند.

وی گفت: زمینه فعالیت شرکت‌کنندگان در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد شامل گل‌های آپارتمانی و تزئینی، گل‌های بیرونی، گل‌های شاخه بریده، انواع گلدان‌ها، کود و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در این نمایشگاه سالن‌های فردوسی به فروش گل و گیاه، سالن‌های مفاخر نیز به بخش‌های نمایشی، گل‌های شاخه بریده، لوازم و تجهیزات پارکی به نمایش گذاشته می‌شود و در تالار ب ۱  و  ب ۲ نیز باغ مشهد و انجمن صنفی پیمانکاران فضای سبز به معرفی فعالیت‌ها و خدمات خود می‌پردازد.

نوشته های مشابه

یعقوبی به حضور پر رنگ سازمان پارک‌ها و فضای سبز در عرصه غرفه‌های نمایی اشاره کرد و افزود: باغ کودک، اتاق سلفی و عکاسخانه، دهکده مینیاتوری، باغ کاکتوس، باغ دوستی و تونل گل وارونه از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تال  ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا